Interrent Spain - Ervaringen en beoordelingen van onze klanten

Gemiddelde beoordeling: 3.29 van 5.

Anoniem, 28 mei 2016
Prima uitleg bij ontvangst sleutel. Ietwat onduidelijk waar de sleutel te laten bij terugkomst vroeg in de ochtend.
Joost van Rooijen, 20 mei 2016
Zeer goed. Geen opmerkingen. Vlotte afhandeling.
John, 16 mei 2016
Vlotte service. Vriendelijkheid.
Antonie M., 9 mei 2016
Interrent balie medewerker was bij ophalen van de auto efficient en vriendelijk. Maakte meteen duidelijk dat alles 100% verzekerd was en de lijst beschadigingen aan de auto voor ons dus niet interessant was en ook geen gezeur over aanvullende verzekeringen. Ze krijgen geen vijf sterren omdat de bewegwijzering in de krochten van de luchthaven erg mager is zodat het vinden van Interrent, de uitgang en de liften niet altijd even gemakkelijk is.
Marbella , 7 mei 2016
Kapotte airconditioning, klantenservice van Interrent maakte zich er makkelijk van af door te zeggen " komt u maar terug dan krijgt u een andere auto " dit is natuurlijk een oplossing bieden, maar u kunt zich ook voorstellen dat mensen niet een auto huren en vlakbij de luchthaven verblijven dan hadden ze geen auto hoeven huren ... Car del Mar zegt " wij doen niets want er is een oplossing geboden ... Ook de afhaal ging niet soepel, om midden in de Mei-vakantie één employee beschikbaar te hebben bij de balie zodat wij nadat we om 10.15 waren geland pas om 12.00 wegreden ... Ja, ik wil goedkoop een auto huren, maar in het vervolg neem ik de duurdere optie waar ik zelf de verhuurders kan kiezen.
Carroll, 4 mei 2016
Airport Alicante : Op het papier staat dat je je moet begeven naar de balie van Europcar als je via Cardelmar bij Interrent boekt maar nu heeft Interrent een eigen balie. Ze waren heel vriendelijk maar probeerde ons toch nog een verzekering aan te smeren terwijl we via Cardelmar een all Inclusive Plus hadden geboekt die volgens hun niet voldoende was. Ophalen van de auto verliep verder vlot. Bij het terugbrengen kijken ze de auto heel grondig na, maar opgelet hier is de regel om zeker ruim op tijd te komen want er waren maar 2 personen voor ontvangst van de auto dus de wachttijd loopt snel op. Verder een leuke auto gehad ipv een Fiat Panda hadden we een Nissan Micra, een leuk en goed autootje, die zeer spaarzaam was. Wij waren alvast heel content!!!!
Rob, 26 apr 2016
Dramatisch trage afhandeling bij het ophalen van de huurauto. We werden onder druk gezet om extra verzekeringen af te sluiten. Omdat we weigerden werd gezegd dat er geen enkele dekking was bij schade. Ook bij pech zou er geen hulp komen.
m.l van roosmalen, 25 apr 2016
Bij afhalen auto werd medegedeeld dat er geen enkele schade was aan de auto. Bij inspectie mijnerzijds bleken er ongeveer 7 behoorlijke schades aan de auto te zijn. Werd nadien wel opgetekend op contract.
Bertina, 24 apr 2016
Prima service op Alicante.
W van Deventer, 14 apr 2016
Probeerde verzekeringen aan te smeren en vertelde dat de verzekeringen die ik bij jullie afgesloten had, maar zelf moest uitzoeken en igv. schade ik hun eerst schadeloos moest stellen door te betalen via mijn creditcard en daarna bij jullie kon aankloppen
Menu
Terug naar de mobiele website
Hulp en info

Onze hotline:

  • Vanuit Nederland +31 (0) 707 709 161 (landelijk tarief)

Snelle hulp - belangrijke informatie:

 Annuleren tot 24 uur voor ophaling gratis

 Betaling bij CarDelMar gaat alleen met creditcard (MasterCard, Visa, American Express)

• Bij ophaling is een creditcard op naam van de bestuurder vereist voor het betalen van de waarborg. 

• De hoogte van de waarborg kunt u teruglezen in de lokale huurvoorwaarden

• Informatie over uw reservering, wordt vindt u terug onder uw profiel bij "Mijn CarDelMar"

ReisbureauMijn CarDelMar