Interrent Spain - Ervaringen en beoordelingen van onze klanten

Gemiddelde beoordeling: 3.23 van 5.

R. Gootjes, 21 aug 2015
Aardige medewerkers van Interrent (onderdeel Europcar) op Málaga airport. Ik kreeg echter een auto toegewezen met een te lichte motor voor het heuvelachtige gebied. Ze kwamen direct met n alternatief in een hogere klasse. Ik huur altijd in dezelfde klasse en nooit problemen. Bij ee auto aangekomen (hij zou tiptop in orde zijn zonder schade) leek alsof de auto bij n rally was gebruikt. Inder de deuken en krassen. Werd wel meteen vermeld op het fomulier met het excuus dat de auto net terug was gekomen en geruild met Europcar. De auto bleek inderdaad met de airco uit net door de bergen van de Axarquia te kunnen rijden. Heb nog geprobeerd via de telefoon en mail de auto tussentijds te ruilen, maar nooit contact kunnen krijgen. Het zal allemAal met de drukte in augustus te maken kunnen hebben, maar ben niet tevreden.
Marc Muylaert, 15 aug 2015
Snelle en correcte service; wagen was perfect in orde.
J hut, 5 aug 2015
Wij hadden al een verzekering bij cardelmar maar werden gedwongen bij de verhuurder van interrent om nog een verzekering af te sluiten! Mijn argument dat dit niet nodig was,omdat het al was afgesloten werd weggewuifd omdat die verzekering niks voorstelde! Mail naar cardelmar gestuurd, daar wordt gezegd dat ik het via de lokale verhuurder moet afhandelen!! Tja en dat ging dus niet!!! Erg slecht dit!! 210 euro extra betaald!!! En we moesten onze auto zelf zoeken er liep niemand mee ja hij staat ongeveer daar! We hebben een half uur gezocht echt belachelijk dit absoluut geen service!!
M.H.M. Boussen, 31 jul 2015
Hier niet huren! Ze hebben te weinig auto's. Moesten bijna 3u op onze vooraf geboekte auto wachten. Nog geen excuus gehad en niets gehoord op ter plekke ingevuld klachtenformulier.
magali steenhoudt, 29 jul 2015
Ik vond de service ter plaatse niet zo goed. Geen begeleiding naar het voertuig , alsook geen controle voor of na de huur van het voertuig op schade. Ondanks van de waarborg die onmiddellijk van de creditcard gaat. Vrij hoge waarborg alhoewel wij een all risk verzekering . hadden afgesloten bij cardelmar. gehuurd bij interrent en auto van europcar
Raymond, 13 jul 2015
De overname van de huurauto verliep langzaam, omdat beide medewerkers aan de balie tijdelijk weg waren, toen ik en nog enkele andere huurders onze koffers hadden opgehaald. De verdere procedure verliep daarna eenvoudig en gemakkelijk. De auto was netjes, schoon en keurig in orde. Het inleveren verliep snel en gemakkelijk. Een krasje ontstaan doordat bij mijn afwezigheid iemand een deur tegen de klink van mijn geparkeerde huurauto had geduwd, werd niet apart als schade aangerekend. De medewerker van het verhuurbedrijf bedankte mij voor de melding, maar zei dat alleen grotere krassen van 5 cm werden verrekend.
Ruud , 13 jul 2015
Prima service, geen gezeur maar direct to the point !
Tamara Van Dam, 13 jul 2015
geen
awd, 3 jul 2015
In plaats van de gereserveerde Fiat 500 een VW Up gekregen, terwijl er wel een Fiat 500 aanwezig was. Dit was ni bespreekbaar. De 1e aangeboden VW Up heb ik geweigerd vanwege grote schade, hierdoor kostbare tijd verloren. De 2e Up was beter, alleen het ruitensproeier reservoir was leeg. Inleveren zonder problemen.
Wim, 28 jun 2015
Terugbetaling resterende benzine nog op dezelfde dag geregeld. Geen gezeur over (overbodige) extra verzekering. Dat hebben we wel eens anders gezien, bij andere maatschappijen.
Menu
Terug naar de mobiele website
Hulp en info

Onze hotlines:

• Vanuit Nederland 020 2623730 (landelijk tarief)

• Vanuit het buitenland: +49 (0)40 180 48 36-301

Onze openingstijden:

Ma - Vr   09:00 - 18:00 uur

Snelle hulp - belangrijke informatie:

 Annuleren tot 48 uur voor ophaling gratis

 Betaling bij CarDelMar gaat alleen met creditcard (MasterCard, Visa, American Express)

• Bij ophaling is een creditcard op naam van de bestuurder vereist voor het betalen van de waarborg. 

• De hoogte van de waarborg kunt u teruglezen in de lokale huurvoorwaarden

• Informatie over uw reservering, wordt vindt u terug onder uw profiel bij "Mijn CarDelMar"

ReisbureauMijn CarDelMar