Interrent Spain - Ervaringen en beoordelingen van onze klanten

Gemiddelde beoordeling: 3.28 van 5.

Frank, 14 jul 2016
Alles verliep soepel. Interrent is onderdeel van europcar dus ook de auto bij de europcar stand opgehaald.. Ze proberen uiteraard altijd een extra verzekering aan te smeren, maar gewoon niet op in gaan.
Daniel, 12 jul 2016
It is not the first time I rent with Interrent, this time I have to exchanged the car again, and the new given auto also would have changed if I would"t know that all autos are bad. So guess that after 3 times rent with then, and all bad experiences; won"t be a 4th...
Martine, 12 jul 2016
Zeer trage afhandeling aan het loket: een uur moeten aanschuiven terwijl we de 5de in rij waren voor 2 loketbedienden! Mijn all-in package dat ik bij cardelmar had aangesloten bleek niet geldig waardoor er 800 € geblokkeerd werd op mijn creditcard! De auto was wel volledig in orde!
danny van de Sande, 6 jul 2016
prima geregeld alles, wel blijven ze aandringen op extra verzekeringen, terwijl ik al all-incl had. Maar verder geen bijzonderheden
O. Nonnekes, 5 jul 2016
Geconfronteerd met: -zeer lange wachttijd voor ontvangst auto -een auto met zeer veel schadeplekken, -extra kosten voor dieseluitvoering zonder dit mede te delen -Onvoldoende olie, zelf bij moeten vullen ter voorkoming vastloper.
Johannes, 4 jul 2016
Prima auto, men probeerde wel een verzekering te verkopen voor de afkoop van het eigen risico, maar drongen niet aan toen wij aangaven dat dit niet nodig was.
Paul Schrijvers, 4 jul 2016
trage administratie - eens de autosleutels ontvangen is het moto : trek uw plan : zoek waar de wagen staat, zie maar waar je hem weer terug zet... niemand die begeleidt, niemand om de sleutels weer terug in ontvangst te nemen...
Gerben H, 27 jun 2016
Snelle service, de terugvlucht vertrok voor de openingstijd vh locale kantoor. Sleutels konden we inleveren in de brievenbus van Europe car in de terminal. Na de landing in Eindhoven stond de eind afrekening al in de mail zonder verrassingen. Voor Interent gekozen ivm de full to full policy. De auto had al wat gebruikssporen vandaar 4 sterren.
Angelo Bronzi., 22 jun 2016
Bij afhalen auto altijd goed geheel en rondom nazien, en formulier laten invullen!! Bekende verhaal verzekering enz..... na 40km na eerste overnachting,...Controle Olie peil stond geheel leeg ! bij garage 1ltr bijgevuld en rekening overlegd bij inlevering! zeer netjes afgehandeld. Is onze eerste boeking bij Car Del Mar gezien prijs -kwaliteit prima. p/s Interrent is onderdeel van Europcar om op de low budget markt mee te zeilen. Ben nog wel benieuwd hoe de afhandeling bij evt schade verrekening zou gaan via CarDelMar.
Ibiza, 22 jun 2016
1. Tijdens het overhandigen van de navigatie haalde de medewerker van Interrent een handgeschreven briefje uit het navigatie-tasje. Toen wij vroegen wat hier op stond, gaf de medewerker aan dat er een onderdeel ontbrak maar inmiddels aan het tasje was toegevoegd. Bij het ophalen van de auto bleek de adaptor stuk te zijn en bleek dat hoogstwaarschijnlijk op het briefje te staan (gevoel is op basis van de reactie van de medewerker van Interrent). Daarnaast hadden zij maar 1 navigatiesysteem en moesten wij onze reis dus zonder voortzetten. 2. De wachttijd voor het ophalen van de auto duurt veel te lang. Al met al zijn we meer dan een uur vezig geweest met wachten en ondertekenen van de overeenkomst.
Menu
Terug naar de mobiele website
Hulp en info

Onze hotline:

  • Vanuit Nederland +31 (0) 707 709 161 (landelijk tarief)

Snelle hulp - belangrijke informatie:

 Annuleren tot 24 uur voor ophaling gratis

 Betaling bij CarDelMar gaat alleen met creditcard (MasterCard, Visa, American Express)

• Bij ophaling is een creditcard op naam van de bestuurder vereist voor het betalen van de waarborg. 

• De hoogte van de waarborg kunt u teruglezen in de lokale huurvoorwaarden

• Informatie over uw reservering, wordt vindt u terug onder uw profiel bij "Mijn CarDelMar"

ReisbureauMijn CarDelMar