Interrent Spain - Ervaringen en beoordelingen van onze klanten

Gemiddelde beoordeling: 3.24 van 5.

magali steenhoudt, 29 jul 2015
Ik vond de service ter plaatse niet zo goed. Geen begeleiding naar het voertuig , alsook geen controle voor of na de huur van het voertuig op schade. Ondanks van de waarborg die onmiddellijk van de creditcard gaat. Vrij hoge waarborg alhoewel wij een all risk verzekering . hadden afgesloten bij cardelmar. gehuurd bij interrent en auto van europcar
Raymond, 13 jul 2015
De overname van de huurauto verliep langzaam, omdat beide medewerkers aan de balie tijdelijk weg waren, toen ik en nog enkele andere huurders onze koffers hadden opgehaald. De verdere procedure verliep daarna eenvoudig en gemakkelijk. De auto was netjes, schoon en keurig in orde. Het inleveren verliep snel en gemakkelijk. Een krasje ontstaan doordat bij mijn afwezigheid iemand een deur tegen de klink van mijn geparkeerde huurauto had geduwd, werd niet apart als schade aangerekend. De medewerker van het verhuurbedrijf bedankte mij voor de melding, maar zei dat alleen grotere krassen van 5 cm werden verrekend.
Ruud , 13 jul 2015
Prima service, geen gezeur maar direct to the point !
Tamara Van Dam, 13 jul 2015
geen
awd, 3 jul 2015
In plaats van de gereserveerde Fiat 500 een VW Up gekregen, terwijl er wel een Fiat 500 aanwezig was. Dit was ni bespreekbaar. De 1e aangeboden VW Up heb ik geweigerd vanwege grote schade, hierdoor kostbare tijd verloren. De 2e Up was beter, alleen het ruitensproeier reservoir was leeg. Inleveren zonder problemen.
Wim, 28 jun 2015
Terugbetaling resterende benzine nog op dezelfde dag geregeld. Geen gezeur over (overbodige) extra verzekering. Dat hebben we wel eens anders gezien, bij andere maatschappijen.
Bert, 28 jun 2015
Niets van hetgeen geboekt nagekomen. Kleinere auto gekregen als geboekt, benzine auto ipv diesel gekregen. Daarnaast het bekende verhaal aangaande de verzekering waar op dit moment veel over te doen is.
Theo van de Wiel, 26 jun 2015
Toch een extra verzekering aangemeerd terwijl de reservering was overhandigd Alleen een tweede chauffeur was de vraag om bij te boeken Op de reservering staat al de extra verzekering Ga met dit verhuurbedrijf niet meer in zee €111.57 ex btw kwijt voor dubbele verzekering
Fred Achtien, 1 jun 2015
Wat een Maffia, na in NL alles af te hebben gekocht qua eigenrisico moest ik in Ibiza nogmaals € 89 betalen om het eigenrisico af te kopen, Ja zeggen ze dan u heeft dit niet bij ons afgekocht maar bij Car Del Mar en daar hebben wij niets mee te maken. Toen wij dit uiteindelijk accepteerden werd het € 120 omdat er nog extra kosten bij kwamen, wij hebben er toen voor gekozen om maar helemaal geen auto meer te huren en waren wij ons geld geheel kwijt, ons een bewijs meegeven dat we de auto niet meenamen wilden ze ook niet doen. MAFFIA
J. Louwrier, 31 mei 2015
Prima via internet te regelen. op plaats van bestemming ook professionele afhandeling. Auto stond keurig klaar met volle tank. Ook na terugkomst vlotte afhandeling
Menu
Terug naar de mobiele website
Hulp en info

Onze hotlines:

• Vanuit Nederland 020 2623730 (landelijk tarief)

• Vanuit het buitenland: +49 (0)40 180 48 36-301

Onze openingstijden:

Ma - Vr   09:00 - 18:00 uur

Snelle hulp - belangrijke informatie:

 Annuleren tot 48 uur voor ophaling gratis

 Betaling bij CarDelMar gaat alleen met creditcard (MasterCard, Visa, American Express)

• Bij ophaling is een creditcard op naam van de bestuurder vereist voor het betalen van de waarborg. 

• De hoogte van de waarborg kunt u teruglezen in de lokale huurvoorwaarden

• Informatie over uw reservering, wordt vindt u terug onder uw profiel bij "Mijn CarDelMar"

ReisbureauMijn CarDelMar