Interrent Spain - Ervaringen en beoordelingen van onze klanten

Gemiddelde beoordeling: 3.11 van 5.

GB, 25 feb 2015
Prima. Hoge prijs voor brandstof en kosten tankservice, maar dit was van tevoren bekend en ook begrijpelijk gezien de lage huurprijs. Na afloop brandstof deels terugbetaald gekregen.
M.D.P.Meijnema, 3 feb 2015
Alles is goed en snel verlopen Bij het ophalen van de auto heeft men mij wel een andere auto aan (geboden)(aan gepraat ), maar ze had wel gelijk ! Mijn meer prijs is voor een groot deel goedgemaakt door dat ik nu een diesel kreeg in plaats van benzine Het terug brengen van de auto ging ook heel soepel .
Bart, 28 jan 2015
Snelle service aan de balie, geen gezeur, goed betaalbaar. Auto voldeed aan de verwachtingen.
Rita Griffioen, 26 jan 2015
Met de mededeling dat we upgrade kregen naar hogere categorie kregen we een uitgewoond barrel in de maag gesplitst. Airco, radio, hoedenplank kapot. Oude, vieze, stinkende versleten Fiat Punto. Volgens de teller 34000 km gereden maar had indruk dat teller was teruggedraaid. Teruggegaan en een Opel Corsa gekregen. Deze voldeed goed. Jammer dat eerst geprobeerd wordt zo'n wrak mee te geven. Men gokt er blijkbaar op dat je niet helemaal terug wilt lopen naar de balie, die zich zeer ver weg van de garage bevindt waar je de auto kunt ophalen. Het heeft ons zeker 3 kwartier gekost om de auto om te ruilen.
R. Blomsma, 21 jan 2015
zeer summiere informatie en ook geen informatie hoe de de manier was om de auto terug te brengen. Hierover in mijn vakantie gemailed maar geen antwoord Moest ook € 56.50 excl 13% belasting= € 63.85 betalen voor een tankinhoud van hoog uit 35 liter(fiat 500) wat in tenerife hooguit € 32.00 kost gezien de brandstofprijzen van rond € 0.95 per liter.maar het ergste is nog dat ze doodleuk van mijn creditcard een bedrag afschrijven van €92.39 Ik heb hierover al een klacht ingediend
stuypens, 3 jan 2015
DE OPHALING VAN DE WAGEN HEEFT MEER DAN EEN HALF UUR GEDUURD. TE WEINIG PERSONEEL. SLECHTE COORDINATIE TUSSEN EUROPCAR EN INTERRENT. Wij wachtten eerst onze beurt af bij europcar (stond zo op de voucher). Eindelijk aan ons dan moesten wij aanschuiven bij interrent, waar het personeel telkens de hall moest doorlopen naar de kantoren van europcar om alle administratieve zaken te regelen.Bij afgifte wagen, super, de bediende van europcar regelde dit af in 2 minuten en wachtte ons al op. Super
Buis .W Fr v Mierisstraat 136 Adam, 29 okt 2014
Heeeeeeeel slechte ervaring. Zie dubbel betaald . Bij CarDelMar en bij afhalen de auto interrent boekings nr:2364057
Ferd, 27 okt 2014
Afrekening is wazig, je krijgt geen info maar het wordt slechts van je rekening afgeboekt. Geen controle mogelijk.
Gerard, 20 okt 2014
Perfect service and very friendly employees
W.A. Muhring., 18 okt 2014
Service was vriendelijk en de uitleg duidelijk. De prijs van de berekende tank benzine is toch wel de hoofdprijs.
Menu
Terug naar de mobiele website
Hulp en info

Onze hotlines:

• Vanuit Nederland 020 2623730 (landelijk tarief)

• Vanuit het buitenland: +49 (0)40 180 48 36-301

Onze openingstijden:

Ma - Vr   09:00 - 18:00 uur

Snelle hulp - belangrijke informatie:

 Annuleren tot 48 uur voor ophaling gratis

 Betaling bij CarDelMar gaat alleen met creditcard (MasterCard, Visa, American Express)

• Bij ophaling is een creditcard op naam van de bestuurder vereist voor het betalen van de waarborg. 

• De hoogte van de waarborg kunt u teruglezen in de lokale huurvoorwaarden

• Informatie over uw reservering, wordt vindt u terug onder uw profiel bij "Mijn CarDelMar"

ReisbureauMijn CarDelMar