Interrent Spain - Ervaringen en beoordelingen van onze klanten

Gemiddelde beoordeling: 3.2 van 5.

Rik Gusse, 31 mrt 2015
we haddden een all iclusive pakket en toch wou men ons allerlei verzekeringen aansmeren. De prijs van de tank was wel heel duur en de tank was niet vol
Bart, 28 jan 2015
Snelle service aan de balie, geen gezeur, goed betaalbaar. Auto voldeed aan de verwachtingen.
Rita Griffioen, 26 jan 2015
Met de mededeling dat we upgrade kregen naar hogere categorie kregen we een uitgewoond barrel in de maag gesplitst. Airco, radio, hoedenplank kapot. Oude, vieze, stinkende versleten Fiat Punto. Volgens de teller 34000 km gereden maar had indruk dat teller was teruggedraaid. Teruggegaan en een Opel Corsa gekregen. Deze voldeed goed. Jammer dat eerst geprobeerd wordt zo'n wrak mee te geven. Men gokt er blijkbaar op dat je niet helemaal terug wilt lopen naar de balie, die zich zeer ver weg van de garage bevindt waar je de auto kunt ophalen. Het heeft ons zeker 3 kwartier gekost om de auto om te ruilen.
R. Blomsma, 21 jan 2015
zeer summiere informatie en ook geen informatie hoe de de manier was om de auto terug te brengen. Hierover in mijn vakantie gemailed maar geen antwoord Moest ook € 56.50 excl 13% belasting= € 63.85 betalen voor een tankinhoud van hoog uit 35 liter(fiat 500) wat in tenerife hooguit € 32.00 kost gezien de brandstofprijzen van rond € 0.95 per liter.maar het ergste is nog dat ze doodleuk van mijn creditcard een bedrag afschrijven van €92.39 Ik heb hierover al een klacht ingediend
stuypens, 3 jan 2015
DE OPHALING VAN DE WAGEN HEEFT MEER DAN EEN HALF UUR GEDUURD. TE WEINIG PERSONEEL. SLECHTE COORDINATIE TUSSEN EUROPCAR EN INTERRENT. Wij wachtten eerst onze beurt af bij europcar (stond zo op de voucher). Eindelijk aan ons dan moesten wij aanschuiven bij interrent, waar het personeel telkens de hall moest doorlopen naar de kantoren van europcar om alle administratieve zaken te regelen.Bij afgifte wagen, super, de bediende van europcar regelde dit af in 2 minuten en wachtte ons al op. Super
J.G. Speelberg, 1 jan 2015
Ik had graag gewild dat bij het ophalen van de auto de verhuurder met mij samen de auto zou inspecteren op eventuele afwijkingen op het schaderapport, maar dat deed hij niet (het was vlak voor sluitingstijd en hij zat alleen). En het was een heel eind lopen naar de auto, dus als het niet OK zou zijn, zou ik hem niet meer aantreffen als ik helemaal terug moest. Ook was het moeilijk hem er van te overtuigen dat ik geen aanvullende verzekering wenste af te sluiten. Hiertoe was ik goed geïnstrueerd door Car del Mar. Dank hiervoor.
Buis .W Fr v Mierisstraat 136 Adam, 29 okt 2014
Heeeeeeeel slechte ervaring. Zie dubbel betaald . Bij CarDelMar en bij afhalen de auto interrent boekings nr:2364057
Ferd, 27 okt 2014
Afrekening is wazig, je krijgt geen info maar het wordt slechts van je rekening afgeboekt. Geen controle mogelijk.
Gerard, 20 okt 2014
Perfect service and very friendly employees
W.A. Muhring., 18 okt 2014
Service was vriendelijk en de uitleg duidelijk. De prijs van de berekende tank benzine is toch wel de hoofdprijs.
Menu
Terug naar de mobiele website
Hulp en info

Onze hotline:

  • Vanuit Nederland +31 (0) 707 709 161 (landelijk tarief)

Snelle hulp - belangrijke informatie:

 Annuleren tot 24 uur voor ophaling gratis

 Betaling bij CarDelMar gaat alleen met creditcard (MasterCard, Visa, American Express)

• Bij ophaling is een creditcard op naam van de bestuurder vereist voor het betalen van de waarborg. 

• De hoogte van de waarborg kunt u teruglezen in de lokale huurvoorwaarden

• Informatie over uw reservering, wordt vindt u terug onder uw profiel bij "Mijn CarDelMar"

ReisbureauMijn CarDelMar