Interrent Spain - Ervaringen en beoordelingen van onze klanten

Gemiddelde beoordeling: 3.25 van 5.

Wim, 28 jun 2015
Terugbetaling resterende benzine nog op dezelfde dag geregeld. Geen gezeur over (overbodige) extra verzekering. Dat hebben we wel eens anders gezien, bij andere maatschappijen.
Bert, 28 jun 2015
Niets van hetgeen geboekt nagekomen. Kleinere auto gekregen als geboekt, benzine auto ipv diesel gekregen. Daarnaast het bekende verhaal aangaande de verzekering waar op dit moment veel over te doen is.
Theo van de Wiel, 26 jun 2015
Toch een extra verzekering aangemeerd terwijl de reservering was overhandigd Alleen een tweede chauffeur was de vraag om bij te boeken Op de reservering staat al de extra verzekering Ga met dit verhuurbedrijf niet meer in zee €111.57 ex btw kwijt voor dubbele verzekering
Fred Achtien, 1 jun 2015
Wat een Maffia, na in NL alles af te hebben gekocht qua eigenrisico moest ik in Ibiza nogmaals € 89 betalen om het eigenrisico af te kopen, Ja zeggen ze dan u heeft dit niet bij ons afgekocht maar bij Car Del Mar en daar hebben wij niets mee te maken. Toen wij dit uiteindelijk accepteerden werd het € 120 omdat er nog extra kosten bij kwamen, wij hebben er toen voor gekozen om maar helemaal geen auto meer te huren en waren wij ons geld geheel kwijt, ons een bewijs meegeven dat we de auto niet meenamen wilden ze ook niet doen. MAFFIA
J. Louwrier, 31 mei 2015
Prima via internet te regelen. op plaats van bestemming ook professionele afhandeling. Auto stond keurig klaar met volle tank. Ook na terugkomst vlotte afhandeling
Olga Roberts, 30 mei 2015
Wij zijn super tevreden. Ieder jaar huren wij een auto op Tenerife dit is het eerste jaar via CarDelMar. Dit keer geen gezeur over bij verzekeren volle tank mee gekregen en vol weer terug gebracht. Prijs kwaliteit is super.!!
Peter Versteeg, 21 mei 2015
Europcar klanten gingen voor, ook die later aankwamen
Toine Boschman, 21 mei 2015
Prettig geholpen, goede uitleg en juiste afhandeling bij het terugbrengen.
J. Majchrowicz, 21 mei 2015
1.Onverwachte deposito van 1000 euro op de credit card?! 2. Verkoop van onnodige extra dubbele verzekeringen ?! 3. Moeilijk aangegeven vindplaats van parking en rentcar kantoor op de luchthaven 4 auto, dienstverlening service en regel. administratie en snelheid personeel was prima en dik in orde. 5. De totale kosten van het verh. waren prima.
N Hartland, 20 mei 2015
Prima geregeld. Alleen auto vol met beschadigingen moest dat wel zelf van te voren aangeven. Full to full goed geregeld voltanken kan bij het vliegveld
Menu
Terug naar de mobiele website
Hulp en info

Onze hotlines:

• Vanuit Nederland 020 2623730 (landelijk tarief)

• Vanuit het buitenland: +49 (0)40 180 48 36-301

Onze openingstijden:

Ma - Vr   09:00 - 18:00 uur

Snelle hulp - belangrijke informatie:

 Annuleren tot 48 uur voor ophaling gratis

 Betaling bij CarDelMar gaat alleen met creditcard (MasterCard, Visa, American Express)

• Bij ophaling is een creditcard op naam van de bestuurder vereist voor het betalen van de waarborg. 

• De hoogte van de waarborg kunt u teruglezen in de lokale huurvoorwaarden

• Informatie over uw reservering, wordt vindt u terug onder uw profiel bij "Mijn CarDelMar"

ReisbureauMijn CarDelMar