Interrent Spain - Ervaringen en beoordelingen van onze klanten

Gemiddelde beoordeling: 3.2 van 5.

j van der meer, 14 apr 2015
slechte ontvangst als klant, mensen achter de balie praten bijnageen engels, alleen spaans. Ben bang dat ik opnieuw een verzekering ben aangesmeerd, men praat veel te vlug zodat de klant geen kans krijgt om rustig alles door te nemen. Gebrek bij het ophalen van de auto is dat er niet wordt uitgelegd hoe de auto werkt, je krijgt de sleutels en dat is het. Slechte service Ga ook niet meer naar Interrent Spain.
Rik Gusse, 31 mrt 2015
we haddden een all iclusive pakket en toch wou men ons allerlei verzekeringen aansmeren. De prijs van de tank was wel heel duur en de tank was niet vol
Ruud van Duist, 29 mrt 2015
We hadden een keurige auto en werden snel geholpen. Nadeel is dat ze ons ondanks het meest uitgebreide pakket bij Cardelmar nog verzekeringen wouden aansmeren en trokken de kwaliteit van de verzekeringen van Cardelmar in tweifel. Ik heb geen extra verzekering genomen en heb geen schade gehad dus ik kan niet oordelen over de verzekering van Cardelmar.
Paul Stroobants, 22 mrt 2015
Het voertuig werd via de Europcar-desk overhandigd en gecontracteerd. Aanvankelijk vriendelijk maar erg opdringerig voor het afsluiten van bijkomende verzekeringen. Na onze weigering vrij brutale aanpak van die bediende!
Carolien Metz, 12 mrt 2015
Ter plaatse is de service heel slecht. Personeel is onaardig, erg langzaam en arrogant. Doordat er veel mist was op vliegveld Ibiza konden we niet landen er is toen uit geweken naar andervliegveld hierdoor kwamen we halve dag later aan en dus ook bij de auto verhuur. De mevrouw was heel onaardig en we moesten extra betalen en dreigde met de mededeling dat ze niet wist of er nog een auto beschikbaar was!! Jammer want het was overmacht die mist. Ze had ook kunnen informeren hoe het met ons gegaan was en dat het vervelend voor ons was dat we vertraging hadden op gelopen. Absoluut geen empathie.
kees moeijes, 7 mrt 2015
Snel en effectief. Geen moeilijk gedoe!
Gerard, 28 feb 2015
Heel veel gedoe omdat voorwaarden prepaid voucher niet overeenkwamen met systeem van verhuurder. Verhuurder wilde geen contact opnemen met CarDelMar. Uiteindelijk zelf moeten bellen en bijbetalen; koste veel tijd en geen goed begin van vakantie. Er worden daarnaast belachelijke hoge servicekosten berekend voor vullen tank.
GB, 25 feb 2015
Prima. Hoge prijs voor brandstof en kosten tankservice, maar dit was van tevoren bekend en ook begrijpelijk gezien de lage huurprijs. Na afloop brandstof deels terugbetaald gekregen.
M.D.P.Meijnema, 3 feb 2015
Alles is goed en snel verlopen Bij het ophalen van de auto heeft men mij wel een andere auto aan (geboden)(aan gepraat ), maar ze had wel gelijk ! Mijn meer prijs is voor een groot deel goedgemaakt door dat ik nu een diesel kreeg in plaats van benzine Het terug brengen van de auto ging ook heel soepel .
Bart, 28 jan 2015
Snelle service aan de balie, geen gezeur, goed betaalbaar. Auto voldeed aan de verwachtingen.
Menu
Terug naar de mobiele website
Hulp en info

Onze hotlines:

• Vanuit Nederland 020 2623730 (landelijk tarief)

• Vanuit het buitenland: +49 (0)40 180 48 36-301

Onze openingstijden:

Ma - Vr   09:00 - 18:00 uur

Snelle hulp - belangrijke informatie:

 Annuleren tot 48 uur voor ophaling gratis

 Betaling bij CarDelMar gaat alleen met creditcard (MasterCard, Visa, American Express)

• Bij ophaling is een creditcard op naam van de bestuurder vereist voor het betalen van de waarborg. 

• De hoogte van de waarborg kunt u teruglezen in de lokale huurvoorwaarden

• Informatie over uw reservering, wordt vindt u terug onder uw profiel bij "Mijn CarDelMar"

ReisbureauMijn CarDelMar