Interrent Spain - Ervaringen en beoordelingen van onze klanten

Gemiddelde beoordeling: 3.28 van 5.

Rob, 26 apr 2016
Dramatisch trage afhandeling bij het ophalen van de huurauto. We werden onder druk gezet om extra verzekeringen af te sluiten. Omdat we weigerden werd gezegd dat er geen enkele dekking was bij schade. Ook bij pech zou er geen hulp komen.
m.l van roosmalen, 25 apr 2016
Bij afhalen auto werd medegedeeld dat er geen enkele schade was aan de auto. Bij inspectie mijnerzijds bleken er ongeveer 7 behoorlijke schades aan de auto te zijn. Werd nadien wel opgetekend op contract.
Bertina, 24 apr 2016
Prima service op Alicante.
W van Deventer, 14 apr 2016
Probeerde verzekeringen aan te smeren en vertelde dat de verzekeringen die ik bij jullie afgesloten had, maar zelf moest uitzoeken en igv. schade ik hun eerst schadeloos moest stellen door te betalen via mijn creditcard en daarna bij jullie kon aankloppen
Michel, 6 apr 2016
Alles goed geregeld, geen probleem ondervonden. 1x gevraagd voor een extra verzekering! Had ik al bij Car del mar..
Christa, 14 mrt 2016
Op onze voucher stond vermeld dat we ons moesten begeven naar de balie van Europcar in de terminal .Nadat we een uur van het kastje naar de muur werden gestuurd bij navraag naar de betreffende balie bleek dat we aan de balie van Interrent moesten zijn ipv deze van Europcar en dat deze zich bevond in de transferzone waar enkel de personen die per vliegtuig komen kunnen komen. Wij hadden nochtans duidelijk vermeld dat wij vanuit Malaga kwamen en niet per vliegtuig. Nadat we uiteindelijk bij de balie terechtkwamen werden we snel geholpen. Verder tevreden.
Anoniem, 28 feb 2016
zeer goed en betrouwbaar verhuur bedrijf
Bertina, 19 feb 2016
Al 3 maal een auto gehuurd bij Internet. Prima service en snelle afhandeling.
Tony Brosens, 14 feb 2016
Afhandeling was goed alleen extra kosten voor evt vervangend vervoer (34.90) vind ik niet kloppen gezien all inclusive plus
Anoniem, 5 feb 2016
Keurige auto, schoon en slechts drie kleine beschadigingen. Jammer dat het verhuurbedrijf ter plaatse blijft aandringen om een aanvullende verzekering af te sluiten. Op het moment dat wij voet bij stuk hielden en het niet deden waren ze een stuk minder vriendelijk. Opvang bij terugbrengen was ook prima. De auto werd goed nagekeken en wij kregen een afgetekend formulier mee.
Menu
Terug naar de mobiele website
Hulp en info

Onze hotline:

  • Vanuit Nederland +31 (0) 707 709 161 (landelijk tarief)

Snelle hulp - belangrijke informatie:

 Annuleren tot 24 uur voor ophaling gratis

 Betaling bij CarDelMar gaat alleen met creditcard (MasterCard, Visa, American Express)

• Bij ophaling is een creditcard op naam van de bestuurder vereist voor het betalen van de waarborg. 

• De hoogte van de waarborg kunt u teruglezen in de lokale huurvoorwaarden

• Informatie over uw reservering, wordt vindt u terug onder uw profiel bij "Mijn CarDelMar"

ReisbureauMijn CarDelMar