Interrent Spain - Ervaringen en beoordelingen van onze klanten

Gemiddelde beoordeling: 3.26 van 5.

Anoniem, 5 feb 2016
Keurige auto, schoon en slechts drie kleine beschadigingen. Jammer dat het verhuurbedrijf ter plaatse blijft aandringen om een aanvullende verzekering af te sluiten. Op het moment dat wij voet bij stuk hielden en het niet deden waren ze een stuk minder vriendelijk. Opvang bij terugbrengen was ook prima. De auto werd goed nagekeken en wij kregen een afgetekend formulier mee.
anoniem, 17 jan 2016
Betreft airport Alicante. top verhuur bedrijf! proberen je extra verzekering te verkopen, maar de zin, alles is gedekt, dus extra niet nodig!, voldeed. eigenlijk dus 5 sterren, maar Victoria die de overdracht regelde bij de verhuur desk, was ronduit onbeschoft. Voor mij een spanjaard, die met een glimlach en geduld werd geholpen, echter bij mij sloeg haar stemming om. Ze gooiende werkelijk alles terug naar me, paspoort, pen om te tekenen, credit card en snauwde me af. Ik vroeg haar of het wat beleefder kon en wat nu precies het verschil was tussen mij en mijn voorganger? Geen reactie, alleen de mededeling dat ik boven de auto kon halen. ook op de vraag, hoe ik van de airport de juiste snelweg kon pakken zei ze, there is a map in your car. Gelukkig was er een hulpzame medewerkster, waar ik de auto ophaalde, die de moeite nam om alle afslagen op de map te schrijven. Dat maakte veel goed. Belangrijk om te melden is, ik had bij Cardelmar de all-risk, incl. banden en glas dekking genomen en full 2 full tank. Dus hoe het bij mensen vergaat die dit niet doen, weet ik niet.
Nicolaas, 31 dec 2015
Erg vriendelijk en snel geholpen, ze heeft zelfs voor mij naar het hotel gebeld om transport te regelen bij terugkomst. De blokkade op de creditcard was er direct de dag na aflevering weer opgeheven.
J.G. van der Made, 28 dec 2015
Wij moesten ruim 1,5 uur wachten voordat wij de sleutel kregen. Aan de wagen bleken daarna nog meer beschadigingen te zitten dan aangegeven op de overeenkomst. Pas na twee uur konden wij de parkeergarage verlaten. De auto was uitstekend. De service bij de retournering goed.
Remco Ponse, 21 dec 2015
Afhandeling aan de balie ging vlot. Echter hier ook weer proberen je een onnodige verzekering aan te smeren. Schade aan de wagen komt niet overeen met het formulier. Let op controleer je banden voordat je vertrekt.
Marian, 9 dec 2015
Prima auto, snelle afhandeling bij ophalen en terugbrengen. Wel uitgebreide controle bij inleveren.
Yasmin, 8 dec 2015
Opnieuw hebben wij een All-risk verzekering moeten afsluiten daar ter plekke. Uiteindelijk net zo duur geworden als een welbekende verhuurbedrijf. Ook aan de balie moesten we erg lang wachten op een medewerker.
LD Amsterdam, 8 okt 2015
Auto gehuurd in Alicante via Car del Mar bij interrent (Europcar). Baliepersoneel had inschrijving snel geregeld en heel vriendelijk. Goede nieuwe auto. Bij terugkomst werden we netjes door een rep van Interrent opgevangen en konden na inspectie vd auto weer snel verder. Fijne snelle afhandeling dus.
M.Breur , 7 okt 2015
Zeer slechte service.Er was aan de balie 1 persoon aanwezig voor de uitgave.Stonden om 10.00 uur bij het ophaalpunt en om 12.00 reden we weg vanaf Madrid.I.p.v een Opel Astra kregen wij een Dacia Logus.Nota bene een Franse auto bij een Duitse verhuurder. Hier moet veel verbetert worden.
José Del Olmo, 4 okt 2015
Vlotte afhandeling en dichtbij het vliegveld.
Menu
Terug naar de mobiele website
Hulp en info

Onze hotline:

  • Vanuit Nederland +31 (0) 707 709 161 (landelijk tarief)

Snelle hulp - belangrijke informatie:

 Annuleren tot 24 uur voor ophaling gratis

 Betaling bij CarDelMar gaat alleen met creditcard (MasterCard, Visa, American Express)

• Bij ophaling is een creditcard op naam van de bestuurder vereist voor het betalen van de waarborg. 

• De hoogte van de waarborg kunt u teruglezen in de lokale huurvoorwaarden

• Informatie over uw reservering, wordt vindt u terug onder uw profiel bij "Mijn CarDelMar"

ReisbureauMijn CarDelMar