Interrent Spain - Ervaringen en beoordelingen van onze klanten

Gemiddelde beoordeling: 3.28 van 5.

Arnold, 19 aug 2016
De verhuurder zei dat we er niet goed hadden gedaan de volledige verzekering bij Cardelmar te nemen, omdat deze niet zo volledig is als de verzekering bij de verhuurder zelf ( bijvoorbeeld gratis andere auto bij panne of ongeval) we hadden volgens hen beter bij hen de verzekering genomen.
Robert, 14 aug 2016
Prima auto maar veel te lange wachttijd bij het ophalen van de auto. Onvriendelijke Spaanse die geen zin had om ons netjes te behandelen.
Anoniem, 10 aug 2016
- Interrent probeert verzekeringen te verkopen terwijl via CarDelMar volledige restitutie van eigen risico is afgenomen. - Interrent brengt €36,30 kosten voor het buiten kantooruren ophalen van de auto in rekening. Opgehaald om 23:08. Op de voucher van CarDelMar is aangegeven dat de openingstijden van Interrent 07:00-24:00 zijn. Onterecht in rekening gebrachte kosten dus. Het is weer een hele hoop gedoe om dit achteraf weer recht te zetten. - Check de beschadigingen op je auto goed en maak foto's. Zonder bewijs brengt Interrent je zogenaamd nieuwe schades in rekening.
Pieter, 10 aug 2016
Meer dan een uur moeten wachten voordat we aan de beurt waren!? Verdere afhandeling ging goed.
Heidi, 10 aug 2016
Alles werd goed afgehandeld, er was wel schade aan de wagen die niet op het contract stond. We hebben dit ter plaatse nog gemeld, en dit werd toegevoegd op het contract. Afhandeling gebeurde na inlevering correct.
Charline, 7 aug 2016
Vriendelijke bediening, sprak engels. Probeerde extra verzekeringen te verkopen.
Jan, 4 aug 2016
Zééééér lange wachttijd ( Interrent, Airport Barcelone) Wel daarentegen mooie upgrade.. Probeerden wel weer een verzekering bij pech aan te smeren....
Frank, 14 jul 2016
Alles verliep soepel. Interrent is onderdeel van europcar dus ook de auto bij de europcar stand opgehaald.. Ze proberen uiteraard altijd een extra verzekering aan te smeren, maar gewoon niet op in gaan.
Daniel, 12 jul 2016
It is not the first time I rent with Interrent, this time I have to exchanged the car again, and the new given auto also would have changed if I would"t know that all autos are bad. So guess that after 3 times rent with then, and all bad experiences; won"t be a 4th...
Martine, 12 jul 2016
Zeer trage afhandeling aan het loket: een uur moeten aanschuiven terwijl we de 5de in rij waren voor 2 loketbedienden! Mijn all-in package dat ik bij cardelmar had aangesloten bleek niet geldig waardoor er 800 € geblokkeerd werd op mijn creditcard! De auto was wel volledig in orde!
Menu
Terug naar de mobiele website
Hulp en info

Onze hotline:

  • Vanuit Nederland +31 (0) 707 709 161 (landelijk tarief)

Snelle hulp - belangrijke informatie:

 Annuleren tot 24 uur voor ophaling gratis

 Betaling bij CarDelMar gaat alleen met creditcard (MasterCard, Visa, American Express)

• Bij ophaling is een creditcard op naam van de bestuurder vereist voor het betalen van de waarborg. 

• De hoogte van de waarborg kunt u teruglezen in de lokale huurvoorwaarden

• Informatie over uw reservering, wordt vindt u terug onder uw profiel bij "Mijn CarDelMar"

ReisbureauMijn CarDelMar