Firefly Italy - Ervaringen en beoordelingen van onze klanten

Gemiddelde beoordeling: 2.92 van 5.

Serge Hoppenbrouwers, 10 okt 2014
Auto's met zeer veel schade worden verhuurd; daarbij vergeet men ook nog alle schade op het acceptatie formulier te vermelden. 1 auto geweigerd; had losse voorbumper. Andere auto gekregen ook met (minder) schade; heeft in totaal ca 60 min tijd gekost. Nooit meer Firefly.
S. Nauta, 7 okt 2014
we hebben een uur op het vliegveld van Alghero moeten wachten voordat we werden opgehaald en naar de verhuurlocatie werden gebracht. Vervolgens duurde het nog een uur voordat we met de huurauto konden vertrekken.
Lucien Dil, 4 okt 2014
niet alle kosten worden vooraf gemeld! One way drop off via jullie kost 240 euro?? Andere rekenen niets tot 120 euro. Hierdoor ben ik eerder en terug gereden naar de oorspronkelijke luchthaven! Helaas kon ik niet meer annuleren.
verschaeve geert, 29 sep 2014
Buiten het feit dat de printer zijn werk niet deed en we daardoor een half uur vertraging hadden was alles uitstekend geregeld. Tankstations in de buurt aanvaarden geen kaarten en de uren van bemanning zijn schaars. (men moet wagen binnenbrengen met volle tank en daardoor ook in de buurt enkele stations mogen afrijden op zondagmorgen)
Marcello, 26 sep 2014
Fiat Punto; Vuil, stinkend, 111.000 km. op de teller en 30 beschadigingen!!! Ophalen/terugbrengen geen bezwaar.
Froukje Sikkema, 23 sep 2014
Vlotte aanpak bij arriveren en vertrekken, met shuttle bus naar parkeerterrein
J.A. van Nijnanten, 22 sep 2014
Het Firefly Trapani personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam en werkte de zaken vlot af. Dat is het positieve gedeelte. Wat ik mij afvraag is wiens verantwoordelijkheid het is dat de geleverde auto's in goede staat zijn? Car del Mar of Firefly? Met in goede staat bedoel ik dat de auto's tenminste een (nederlandse) APK keuring zouden moeten kunnen passeren. Ik heb afgelopen week twee auto's gehad waarbij dat zeker niet het geval was. Ook hadden beide voertuigen, net als andere auto's op Sicilie overigens, een veelheid van deuken, deukjes, krassen en onregelmatigheden over het gehele auto-oppervlak wat voor de gemiddelde tourist niet allemaal is aan te geven op het overnameformulier! Terugbrengen van de auto geeft dus een onaangenaam gevoel omdat je nooit kunt bewijzen welke deukjes en krassen er nu allemaal al opzaten bij overname (ook fotograferen/filmen helpt maar gedeeltelijk). Alles bij elkaar vond ik de service goed maar aan de kwaliteit van de voertuigen (overigens afgedankte Hertz auto's) valt nog wel wat te verbeteren.
Hans Dieltiëns, 22 sep 2014
Prima !
Vincent Bakx, 19 sep 2014
Uitermate vriendelijk en correct. Wel enige onduidelijkheid waar we de auto moesten ophalen
Anoniem, 19 sep 2014
De Fiat 500 die ik meekreeg, was zowel aan de buitenkant als aan de binnenkant ernstig beschadigd. Pas nadat ik de beschadigingen zelf had geconstateerd en gemeld, werd een en ander op het formulier aangetekend. De auto verbruikte extreem veel brandstof (1 op 10) en na drie dagen was het oliepeil te laag, waardoor ik een liter olie moest toevoegen. Als gevolg van een staking op de luchthaven heb ik de auto een dag later ingeleverd. Ik heb daar uiteraard van tevoren telefonisch melding van gemaakt. Door het nieuwe vertrektijdstip moest ik de auto 's nachts inleveren en heb ik dus geen medewerker kunnen spreken. Inmiddels zie ik op de creditcardafschrijving dat ik voor 1 dag extra autohuur eur 49,53 (!) heb betaald en dat ik blijkbaar geen restitutie heb ontvangen voor de olie die ik zelf heb voorgeschoten en waarvan ik een kwitantie bij de ingeleverde autosleutel heb gevoegd. Ik ga ervan uit dat u een en ander aan FireFly voorlegt en contact met mij opneemt. Op voorhand zal ik in ieder geval het extra afgeschreven bedrag via mijn creditcard laten terugboeken.
Menu
Terug naar de mobiele website
Hulp en info

Onze hotlines:

• Vanuit Nederland 020 2623730 (landelijk tarief)

• Vanuit het buitenland: +49 (0)40 180 48 36-301

Onze openingstijden:

Ma - Vr   09:00 - 18:00 uur

Snelle hulp - belangrijke informatie:

 Annuleren tot 48 uur voor ophaling gratis

 Betaling bij CarDelMar gaat alleen met creditcard (MasterCard, Visa, American Express)

• Bij ophaling is een creditcard op naam van de bestuurder vereist voor het betalen van de waarborg. 

• De hoogte van de waarborg kunt u teruglezen in de lokale huurvoorwaarden

• Informatie over uw reservering, wordt vindt u terug onder uw profiel bij "Mijn CarDelMar"

ReisbureauMijn CarDelMar