Firefly Italy - Ervaringen en beoordelingen van onze klanten

Gemiddelde beoordeling: 2.88 van 5.

J&S, 11 mei 2014
We werden verplicht om liefst 1600 euro te blokkeren op onze creditcard voor eventuele schade. Dat hadden we niet verwacht. Op onze melding dat we een vollediger verzekering hadden werd gezegd dat dat een overeenkomst was met Car Del Mar. Als we dat geweten hadden dan hadden we niet bij deze verhuurder geboekt. We moesten de auto zelf controleren op beschadigingen maar de auto stond in een bijzonder donkere plaats geparkeerd. We hebben enkele beschadigingen gevonden en moesten dat zelf melden. Door de donkere plaats bleek later dat er toch nog beschadigingen waren die we niet eerder gezien hadden. De auto moest op dezelfde donkere plaats weer ingeleverd worden. Niemand controleerde de auto bij inlevering, althans niet in onze aanwezigheid. Alhoewel de auto goed functioneerde zouden we niet een tweede keer bij deze verhuurder een auto huren.
Edwin, 11 mei 2014
Zou voor mij vijfsterren kunnen verdienen als er meer transparancy komt in de verzekeringen. Via de site van Car del Mar noch de verhuurder ter plaatse, is er een lijn te trekken of een afstemming is in de mogelijkheden. Waar is de ouderwetse routekaart van de omgeving gebeleven. Vroeger hoorde dit bij de standaarduitrusting bij de auto. Wel mooi als je onderweg een beeld hebt van de ligging van de bezienswaardigheden.
Ellen, 9 mei 2014
Vriendelijk en snel; auto had wel veel schade, maar dit werd op mijn verzoek op het formulier genoteerd
R.W. Bosboom, 6 mei 2014
We zijn absoluut niet tevreden over de geleverde service in Bari Italie - door Firefly- we hebben een uur gewacht en twee keer gebeld op de luchthaven voor de shuttle en het was onduidelijk waar we precies opgehaald zouden worden. Via Avis verhuur kregen we de juiste informatie. Verder was de informatie over het afkopen van de no-claim bij Firefly een verrassing voor ons, we lezen daarover nu wel iets in de kleine lettertjes in uw contract van Car del Mar, maar dat moet bij de boeking vooraf duidelijk gemaakt worden. Ook de hoogte van het afgeschreven bedrag voor de no-claim was bij aflevering weer hoger dan ons mondeling medegedeeld werd bij ophalen. De locatie van Firefly op een afgelegen industrieterrein was via hun eigen kopietjes slecht te lezen en niet terug te vinden vanaf de Autostrada. Kortom, we zullen niemand aanraden via Car del Mar een auto te huren.
muller, 6 apr 2014
Toch weer euro 79 extra kwijt voor afkoop eigen risico. Want creditcard moet garant staan voor Euro 2.200. Zo niet dan kan je dat afkopen. Svp melden bij voorwaarden firefly.
giovanni, 15 mrt 2014
alles ok
Ton Brouns, 1 feb 2014
Snelle en correcte afwikkeling door medewerker van Firefly zowel bij ophalen als terugbrengen van de auto. Kon zelfs kiezen uit drie verschillende wagens in de betreffende prijsklasse.
Anoniem, 4 okt 2013
Perfetto!!
Katrien , 29 sep 2013
Veel geduld nodig,auto gevraagd om 8u30 kunnen wegrijden om 10ù30!!!!
Katrien , 29 sep 2013
Lange wachttijd
Hulp en info

Onze hotlines:

• Vanuit Nederland 0900 - 22 444 55 (0,15 EUR/min)

• Vanuit België 070 - 66 11 50 (0,30 EUR/min)

• Vanuit het buitenland: +49 (0)40 180 48 36-301

Onze Openingstijden:

Ma - Vr   08:00 - 18:00 uur

Snelle hulp - belangrijke informatie:

 Annuleren tot 48 uur voor ophaling gratis

 Betaling bij CarDelMar gaat alleen met creditcard (MasterCard, Visa, American Express)

• Bij ophaling is een creditcard op naam van de bestuurder benodig voor het betalen van de waarborg. 

• De hoogte van de waarborg kunt u teruglezen in de lokale huurvoorwaarden

• Informatie over uw reservering, wordt vindt u terug onder uw profiel bij "Mijn CarDelMar"

ReisbureauMijn CarDelMar