Firefly Italy - Ervaringen en beoordelingen van onze klanten

Gemiddelde beoordeling: 2.91 van 5.

anoniem, 20 jul 2013
De service was prima voor de auto Echter, met een opmerking. Het zou fijn zijn als Car del Mar meedeelt dat er een blokkade van € 1000,-- op je creditcards wordt gezet.
IM, 15 jul 2013
Locatie Bari: ophaalservice na telefoontje was redelijk snel. Was ca. 10 min. rijden naar verhuurlocatie. Er was echter slechts één personeelslid die klanten moest ophalen en klanten moest helpen. Slechts met twee mensen voor ons duurde het erg lang. Man was ook niet echt vriendelijk. Auto was flink beschadigd en trok erg slecht. Na 3 dagen ging olielampje knipperen en bij peiling bleek deze bijna droog te staan. Hebben zelf olie bijgevuld. Bij inlevering werd dit ter kennisgeving aangenomen. Geen excuses, geen vergoeding van de kosten, niets. Ook bij inleveren overigens weer slechts één personeelslid die auto's moest innemen en verhuren. Volgende keer voor ons geen Firefly meer!
corthout, 12 jul 2013
heel vervelend dat ze echt trachten ons ervan te 1) overtuigen dat een omnium verzekering toch bijkomend echt nog nodig was want dat de full verzekering die we hadden afgesloten via Car del mar toch vaak niet terugbetaald werd...dan maar paar telefoontjes, op onze kosten, naar jullie, wel buitenlands tarief. 2) was vrij dure auto+franchise zodat totaal voor creditcard net te hoog was (week of daglimiet?) voor Masercard van mijn man. Dit heeft in totaal meer dan 1,5uur geduurd. mijn man =heeft 2 creditcards maar dat kon niet, bedrgane mochten niet opgesplitst worden. ook konden we niet bijv. 1500via creditcard en rest (ca 200euro) cash. ook kon het niet via mijn visa want dan moest ik rijden!!! dit leidde tot een vreselijke start van onze vakantie met 2 uitgeputte ouders en kinderen, uiteindelijk gaven we het op en werd ik dan maar bestuurder met mijn Visa kaart! DIT KAN BETER!!
RV, 3 jul 2013
Prijs kwaliteit verhouding is prima alleen aanduiding ophaalplaats tranfer naar Firefly op Catania moet stukken beter na een uur gewacht te hebben en meerdere telefoontje naar Firefly eindelijk de plaats van ophalen gevonden dit is met de beschijving niet te vinden en de mensen van Firefly spreken niet goed genoeg engels om het uit te leggen.
Anoniem, 28 jun 2013
Alles ging vlot en netjes.
M. Driesen, 25 jun 2013
Dit is duidelijk het goedkope broertje van HERTZ, trouwens dit werd toegegeven door plaatselijke medewerker. Bij aankomst dient men zich naar Hertz bureau te begeven waar men moet wachten in de brandende zon op het minibusje dat U naar Firefly brengt. Firefly is gevestigd in een minicontainer die naast de HERTZ wasplaats staat. De minibus waarmee we werden afgehaald was binnenin zeer vuil. Wagen die we kregen hebben we geweigerd, zeer vuil van binnen.De andere wagen die werd aangeboden was wel proper maar rondom verschillende beschadigingen, hoedenplank ontbrak, geen vloeistof voor ruitenwissers, ... Bij teruggave liep het wel zeer vlot wel weer met zelfde vuile busje naar de luchthaven gebracht. In de toekomst gaan we geen gebruik meer maken van Fierfly omdat bij aankomst men buiten in de brandende zon (geen schuilhok)moet staan wachten op het busje, het busje en de wagen niet proper zijn, wagens met veel kilometers (64000 km)en veel beschadigingen het is veel gemakkelijker als de wagen aan de luchthaven staat, ook voor het terugbrengen.
luc claes, 18 jun 2013
zijn vriendelijk en eerlijk geweest
M.G. Prins, 17 jun 2013
Bestelde auto is reeds verhuurd. Reeds afgesloten verzekering wordt getracht nogmaals af te sluiten. Creditcard wordt alleen geaccepteerd als een verzekering wordt afgesloten. Route instructie waar de auto weer moet worden afgeleverd is zeer slecht het adres is onvindbaar
Theike P., 6 jun 2013
Prima correct geholpen. Auto was groter (ford focus) als besteld (renault clio) tegen zelfde prijs. Er werd een bedrag van 1500 euro geblokt dat we hebben kunnen verlagen tot 250 euro voor 5 euro per dag.
Marianne, 3 jun 2013
Zie boven
Hulp en info

Onze hotlines:

• Vanuit Nederland 0900 - 22 444 55 (0,15 EUR/min)

• Vanuit België 070 - 66 11 50 (0,30 EUR/min)

• Vanuit het buitenland: +49 (0)40 180 48 36-301

Onze Openingstijden:

Ma - Vr   08:00 - 18:00 uur

Snelle hulp - belangrijke informatie:

 Annuleren tot 48 uur voor ophaling gratis

 Betaling bij CarDelMar gaat alleen met creditcard (MasterCard, Visa, American Express)

• Bij ophaling is een creditcard op naam van de bestuurder benodig voor het betalen van de waarborg. 

• De hoogte van de waarborg kunt u teruglezen in de lokale huurvoorwaarden

• Informatie over uw reservering, wordt vindt u terug onder uw profiel bij "Mijn CarDelMar"

ReisbureauMijn CarDelMar