Firefly Italy - Ervaringen en beoordelingen van onze klanten

Gemiddelde beoordeling: 2.82 van 5.

Jos, 29 jun 2014
De Fiat Panda zou schadevrij zijn werd gezegd tijdens het inchecken. Echter de auto zat vol met damages en was niet gepoetst en het interieur zat vol plekken en was erg smerig van binnen. Tevens werd een waarborg gevraagd van € 1510.00 terwijl ik bij Cardelmar een volledig casco verzekering had afgesloten. Dit is een belachelijk bedrag voor een vieze auto met vol met deuken. Ook waren de bandjes aan verneuwing toe.
Alex Wassink, 23 jun 2014
Firefly office was gesloten ondanks de mededeling dat men tot 24:00 uur geopend zou zijn.
Schot, 21 jun 2014
Goede service bij afhalen en terugbrengen. Auto had echter veel visuele schade, kapotte lamp en maakte veel lawaai onder motorkap bij optrekken. Geen goede verhouding prijs/kwaliteit.
JHoogvliet, 16 jun 2014
Alles vlot geregeld , zowel ophalen als inleveren :-) Op schadeformulier stonden alleen 2 grotere deuken vermeld, maar in alle eerlijkheid zat de fiat bravo grotendeels onder de krassen en lichte beschadigingen. Ongelooflijk. Toen ik de man van Firefly hierop aansprak heeft hij de meeste plekken extra aangevuld op het schadeformulier en afgetekend. Met de opmerking " vergeet niet dat het een auto is van firefly ?? " zijn we vertrokken. Auto was een diesel met 86000 km , maar de auto deed het perfect hoor. Volgens mij hadden we een benzine auto gehuurd: dank daarvoor ! Bij het terug inleveren is weer een check gedaan en heb ik helaas geen kopie meer gekregen vh schadeformulier dat afgetekend was door firefly. Dus neem aan dat alles o.k is. Ben nog terug geweest maar kopie was er niet meer .
Kneepkens, 5 jun 2014
Wij hadden een fiat 500, fijne auto voor 10 dagen. Op gehaald en terug gebracht naar de luchthaven, door een vriendelijke man.Sprak jammer genoeg slecht Engels.
Wilma, 27 mei 2014
Ronduit slecht. Zogenaamd kon er geen borg worden geaccordeerd voor de verhuur. Niet genoeg kredit en word door de bank geweigerd word er gezegd. Maar een lagere borg kan wel als je per dag nog 7 euro bijbetaald. Dit is totale onzin, want genoeg krediet op de cc. Je hebt geen poot om op te staan en dus betalen maar. Wij waren hier niet de enige in. Meerder Nederlanders liepen tegen dit 'probleem' aan. Zij moesten voor 14 dagen zelfs 9 euro per dag bijbetalen. Pure oplichterij! Wij boeken al jaren via car del mar auto's op andere bestemmingen en hebben dit nog nooit meegemaakt.
George & Patricia, 26 mei 2014
Wij huurden een Ford Fiesta op de luchthaven in Napels voor een week aan de Amalfi kust. In tegenstelling tot vele mindere reviews over Firefly hebben wij uitsluitend positief oordeel. De baliemedewerkster was behulpzaam en sprak goed Engels. De Fiesta werd automatisch een Opel Corsa, but who cares. Behalve enkele kleine beschadigingen (gebruikelijk als je het verkeersbeeld in Napels kent) betrof het een keurige en schone auto. Alles stond goed op het uitgifteformulier aangetekend. Het gebruik was zorgeloos, evenals de return op de luchthaven. Geen probleem met Firefly dus.
M. Gerrits, 22 mei 2014
Prima service. Schone, bijna nieuwe Fiat 500. Was snel aan de beurt. Bij het inleveren van de sleutel was de administratie ook snel klaar.
Ernst, 20 mei 2014
Onze verhuurder ter plaatste was Firefly en dat was gewoon goed. Ze hadden het wel druk, maar dat komt waarschijnlijk omdat zij dan ook de auto's voor een goede prijs verhuren! Firefly en alles andere verhuurders, zitten NIET in de terminal! Geeft niet, want vanaf een parkeerplek vlakbij de terminal komen busjes om je naar de verhuurder te brengen. Alleen moet dat wel duidelijk zijn, want wij zochten ons een ongeluk in de terminal. Maar dit is meer belangrijk voor CarDelmar.
Anoniem, 14 mei 2014
goede auto(ongevraagde upgrade) adequate intake en checkout
Menu
Terug naar de mobiele website
Hulp en info

Onze hotlines:

• Vanuit Nederland 020 2623730 (Landelijk tarief)

• Vanuit het buitenland: +49 (0)40 180 48 36-301

Onze Openingstijden:

Ma - Vr   08:00 - 18:00 uur

Snelle hulp - belangrijke informatie:

 Annuleren tot 48 uur voor ophaling gratis

 Betaling bij CarDelMar gaat alleen met creditcard (MasterCard, Visa, American Express)

• Bij ophaling is een creditcard op naam van de bestuurder benodig voor het betalen van de waarborg. 

• De hoogte van de waarborg kunt u teruglezen in de lokale huurvoorwaarden

• Informatie over uw reservering, wordt vindt u terug onder uw profiel bij "Mijn CarDelMar"

ReisbureauMijn CarDelMar