Interrent Spain - Ervaringen en beoordelingen van onze klanten

Gemiddelde beoordeling: 3.09 van 5.

Anoniem, 28 jul 2014
Goede prijs -kwaliteit
Anja, 28 jul 2014
Alles prima, behalve de prijs van de eerste tankvulling: € 95,- voor een tankvulling van een Fiat Panda!!!!! Ik begrijp niet dat zo iets mag!!! Als we dat hadden geweten dan had ik bij iemand anders geboekt, de aanbieders van vliegticket moeten nu ook van tevoren alle kosten noemen..en hier mogen zulke praktijken nog wel. Onbegrijpelijk helaas...
Ilona, 25 jul 2014
Super geregeld, hadden naar Panda gevraagd, die bleek bij aankomst niet voorradig en kregen een luxere grotere auto mee. Ze proberen ter plaatse nog wel een verzekering aan te smeren , maar je kunt zelf beslissen of je dit wilt ja of nee. Wij doen het volgende weer zeker weer, het scheelt de helft in prijs!!
Eugenie Verbiest, 19 jul 2014
De afhandelaar Europcar was absoluut de slechtste die we ooit hebben meegemaakt. Bij aankomst op de airport hebben we bijna 3 uur in de rij gestaan voordat we de auto kregen. Aangezien het toen inmiddels na 23 uur geworden was, moesten we tot onze verbazing 50 euro extra betalen omdat het na 23 uur was. Dit terwijl we ruim voor die tijd aanwezig waren en wij er niets aan konden doen. Heel veel boze mensen dus en voor ons nooit meer!
Mirjam, 21 jun 2014
1,5 uur moeten wachten bij EuropCar voordat we de autosleutels kregen. Zeker 10 mensen voor ons en het schoot niet op.
Maaike, 16 jun 2014
Prima geregeld. Geen lange wachttijden, serieuze werknemers, prima auto.
ROB, 31 mei 2014
Het is de verhuurder niet duidelijk dat er geen extra verzekering meer afgesloten hoeft te worden als bij de boeking een all inn pakket bestelt is. Word wel even 600 euro gereserveerd van credit kaart door verhuurder
Kim Roelofs, 20 mei 2014
Echt verschrikkelijk!!! Zeer slechte uitleg en begeleiding waardoor ik uiteindelijk een extra verzekering moest afsluiten omdat de aanvankelijke info van Cardelmar ontoereikend bleek. Tevens verschillende info over de tank gehad waardoor dubbele kosten zijn berekend. Echt een groot drama! Nooit meer! Ik ben zeer ontevreden.
Patricia Meijer, 19 mei 2014
Interrent eist bij afhalen van de auto dat je een volle tank betaald van 87 euro. Hier kan je 1000 km mee rijden wat uiteraard waanzin is als je maar een paar dagen op Ibiza bent. Terugbrengen was in ons geval met een tank die nog 4/5 vol was! GEEN geld retour! Tevens zetten ze je heel erg onder druk om een extra verzekering af te sluiten en wanneer je aangeeft niet geinteresseerd te zijn (wij hadden al een extra verzekering bij Cardelmar) wordt er een bedrag van 4000 euro op een papiertje geschreven met de mededeling dat dit DIRECT van je creditcard wordt afgeschreven als er bijvoorbeeld een krasje op het spatbord zit. Verder lange lange rijen bij het loket en een zeer trage medewerker.
Irene K, 17 mei 2014
Prima. Geen extra verzekering nodig voor mogelijke diefstal of schade onderkant auto ed. De wegen zijn goed en er is weinig criminaliteit op Ibiza.
Menu
Terug naar de mobiele website
Hulp en info

Onze hotlines:

• Vanuit Nederland 020 2623730 (Landelijk tarief)

• Vanuit het buitenland: +49 (0)40 180 48 36-301

Onze Openingstijden:

Ma - Vr   08:00 - 18:00 uur

Snelle hulp - belangrijke informatie:

 Annuleren tot 48 uur voor ophaling gratis

 Betaling bij CarDelMar gaat alleen met creditcard (MasterCard, Visa, American Express)

• Bij ophaling is een creditcard op naam van de bestuurder benodig voor het betalen van de waarborg. 

• De hoogte van de waarborg kunt u teruglezen in de lokale huurvoorwaarden

• Informatie over uw reservering, wordt vindt u terug onder uw profiel bij "Mijn CarDelMar"

ReisbureauMijn CarDelMar