Interrent Spain - Ervaringen en beoordelingen van onze klanten

Gemiddelde beoordeling: 3.12 van 5.

Mirjam, 21 jun 2014
1,5 uur moeten wachten bij EuropCar voordat we de autosleutels kregen. Zeker 10 mensen voor ons en het schoot niet op.
Maaike, 16 jun 2014
Prima geregeld. Geen lange wachttijden, serieuze werknemers, prima auto.
ROB, 31 mei 2014
Het is de verhuurder niet duidelijk dat er geen extra verzekering meer afgesloten hoeft te worden als bij de boeking een all inn pakket bestelt is. Word wel even 600 euro gereserveerd van credit kaart door verhuurder
Kim Roelofs, 20 mei 2014
Echt verschrikkelijk!!! Zeer slechte uitleg en begeleiding waardoor ik uiteindelijk een extra verzekering moest afsluiten omdat de aanvankelijke info van Cardelmar ontoereikend bleek. Tevens verschillende info over de tank gehad waardoor dubbele kosten zijn berekend. Echt een groot drama! Nooit meer! Ik ben zeer ontevreden.
Patricia Meijer, 19 mei 2014
Interrent eist bij afhalen van de auto dat je een volle tank betaald van 87 euro. Hier kan je 1000 km mee rijden wat uiteraard waanzin is als je maar een paar dagen op Ibiza bent. Terugbrengen was in ons geval met een tank die nog 4/5 vol was! GEEN geld retour! Tevens zetten ze je heel erg onder druk om een extra verzekering af te sluiten en wanneer je aangeeft niet geinteresseerd te zijn (wij hadden al een extra verzekering bij Cardelmar) wordt er een bedrag van 4000 euro op een papiertje geschreven met de mededeling dat dit DIRECT van je creditcard wordt afgeschreven als er bijvoorbeeld een krasje op het spatbord zit. Verder lange lange rijen bij het loket en een zeer trage medewerker.
Irene K, 17 mei 2014
Prima. Geen extra verzekering nodig voor mogelijke diefstal of schade onderkant auto ed. De wegen zijn goed en er is weinig criminaliteit op Ibiza.
M.de Groot, 6 mei 2014
Ter plekke kregen we onze auto van Europcar. Zowel bij aankomst als ook weer bij vertrek prima afhandeling. Onze auto was zoals overeengekomen in de juiste klasse, echter maar met een weinig krachtige motor, zodat we soms bij steile hellingen wat moeite hadden.
Irma van Rijn, 30 apr 2014
Hele fijne auto, goede service, kantoor was bij aankomst (dinsdag 22/4 19.30 uur) wat onderbemand (1 medewerker), door veel check en papierwerk, was de wachttijd relatief lang (plusminus 45 minuten met twee klanten voor ons en nog zo'n 4 à 5 klanten na ons). Je betaalt veel meer brandstof dan je daadwerkelijk verbruikt. Het is vreemd dat je vooraf betaalt voor een volle tank en de auto met een lege tank moet inleveren. Ibiza is niet groot en in een week verbruik je niet zoveel brandstof. De tank zat nog halfvol bij terugkeer.
Jan Keijzer, 24 mrt 2014
Klopte allemaal, de wagen is er en in orde, nadat we extra schade zien aan de auto werd dit keurig aangemerkt. Het leeg terugleveren van de brandstof tank geeft eerst een wat vreemd gevoel, maar daar is prima mee te leven.
B. Bolton, 5 mrt 2014
Auto in compactklasse Fiat Panda. Prima stadsauto van recente datum en relatief weinig km. Alleen slecht schoongemaakt interieur - leeg chocopakje op vloer - en exterieur beschadigd - twee flinke diepe verticale krassen in achterportier en bekraste bumper.
Hulp en info

Onze hotlines:

• Vanuit Nederland 0900 - 22 444 55 (0,15 EUR/min)

• Vanuit België 070 - 66 11 50 (0,30 EUR/min)

• Vanuit het buitenland: +49 (0)40 180 48 36-301

Onze Openingstijden:

Ma - Vr   08:00 - 18:00 uur

Snelle hulp - belangrijke informatie:

 Annuleren tot 48 uur voor ophaling gratis

 Betaling bij CarDelMar gaat alleen met creditcard (MasterCard, Visa, American Express)

• Bij ophaling is een creditcard op naam van de bestuurder benodig voor het betalen van de waarborg. 

• De hoogte van de waarborg kunt u teruglezen in de lokale huurvoorwaarden

• Informatie over uw reservering, wordt vindt u terug onder uw profiel bij "Mijn CarDelMar"

ReisbureauMijn CarDelMar