Interrent Spain - Ervaringen en beoordelingen van onze klanten

Gemiddelde beoordeling: 3.15 van 5.

Jan Keijzer, 24 mrt 2014
Klopte allemaal, de wagen is er en in orde, nadat we extra schade zien aan de auto werd dit keurig aangemerkt. Het leeg terugleveren van de brandstof tank geeft eerst een wat vreemd gevoel, maar daar is prima mee te leven.
B. Bolton, 5 mrt 2014
Auto in compactklasse Fiat Panda. Prima stadsauto van recente datum en relatief weinig km. Alleen slecht schoongemaakt interieur - leeg chocopakje op vloer - en exterieur beschadigd - twee flinke diepe verticale krassen in achterportier en bekraste bumper.
Melvin, 3 feb 2014
Auto was prima, wel wat beschadigingen, maar verder ok. Afhandeling door Europcar was ook prima in orde. Alleen de benzineregeling vond ik niet echt netjes. Je betaalt boven de 4 dagen een volle tank en moet dan de auto met lege tank inleveren. Ten eerste lukt dat natuurlijk nooit precies, dus je betaalt altijd teveel. Daarnaast rekenen ze 61 euro excl. BTW voor een volle tank van een Chevrolet Jazz.....daar kun je hem in Spanje 2x voor volgooien!
Almar Willekes, 9 okt 2013
ZEER slecht bereikbaar, personeel heeft geen kennis inzake schades, op mail wordt niet gereageerd. Kortom is het kl*te!!!
Gert-Jan Brink, 23 sep 2013
Drukke verhuur locatie, ophalen van de auto duurde dan ook erg lang. Ik denk dat ik ongeveer een uur heb moeten wachten voordat we weg konden rijden in de auto. Als je dan eindelijk bij de balie staat dan moeten ze eerst alle gegevens die je hebt ingevuld bij het boeken weer overtypen in hun eigen systeem, een beetje onzinnig lijkt mij en duurt onnodig lang. Ze geven aan dat je de auto met een volle tank mee krijgt en daar 70 euro voor rekenen maar de tank was maar driekwart vol en als je zelf tankt op het eiland ben je niet meer dan 60 euro kwijt op een volle tank. Voelt een beetje als oplichterij. Positieve was dan weer wel dat we gratis een grotere auto meekregen (Seat Ibiza ipv Fiat Panda) en deze auto beviel ons perfect.
Herman, 11 aug 2013
Nette auto, goede afhandeling
Hanna Goedee, 11 aug 2013
Goede behandeling door medewerkers, goede en snelle service.
Bert, 9 jul 2013
Zie boven
H.A.Pronk, 22 jun 2013
Dame eerst vriendelijk maar werd steeds onvriendelijker toen het niet lukte om allerlei dure onnodige extra verzekeringen aan te smeren. Ook kleine beschadigingen waren niet goed aangegeven. Moest daarvoor speciaal weer terug naar de office. Inlevering verliep soepel maar geen inleverings vrijwaring gekregen.
Anoniem, 9 jun 2013
snelle service. Ook hier de brandstofregeling als echt minpunt.
Hulp en info

Onze hotlines:

• Vanuit Nederland 0900 - 22 444 55 (0,15 EUR/min)

• Vanuit België 070 - 66 11 50 (0,30 EUR/min)

• Vanuit het buitenland: +49 (0)40 180 48 36-301

Onze Openingstijden:

Ma - Vr   08:00 - 18:00 uur

Snelle hulp - belangrijke informatie:

 Annuleren tot 48 uur voor ophaling gratis

 Betaling bij CarDelMar gaat alleen met creditcard (MasterCard, Visa, American Express)

• Bij ophaling is een creditcard op naam van de bestuurder benodig voor het betalen van de waarborg. 

• De hoogte van de waarborg kunt u teruglezen in de lokale huurvoorwaarden

• Informatie over uw reservering, wordt vindt u terug onder uw profiel bij "Mijn CarDelMar"

ReisbureauMijn CarDelMar